Sugrör+Permobil
Henry
2006-11-17 18:38:39 UTC
Jag har problem med att styra min permobil.
Jag har blivit gammal och gaggig, så att sugröret flänger hit och dit.
Finns det något annat sätt att styra permobilen?
Bromsa med huvudet mot asfalten.
Då blir man juh som Bettan --> idiot.
Han tappade nog hjärnan i asfalten tillsammans med rödvinet.
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
2006-11-19 19:05:01 UTC
Post by Henry
[...]
Det är tveksamt om han hade hjärnan med sig då.
--
"Jag begriper inte varför det är så otroligt krångligt att läsa innantill!"
- "Tamuel" (23 juni 2006) news:<ghOmg.5942$***@newsb.telia.net>