SV: Laglig kopia av XP
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
2006-11-13 18:57:05 UTC
Har fått i uppdrag att vara behjälplig vid både inköp och
installation
av en laglig kopia av Windows XP Pro. Siba har den för 3790 kr.
Är det något jag skall tänka på vid installationen?
Jag har vid tidigare installationer av windows fått serverat Office,
Nero
och andra program, direkt vid installationen.
Vad finns på en originalskiva?
Vad fan tror du finns där?
Spyware, Virus, trojaner och barnporr så klart.
*usch* jag håller mig till Ubuntu.
Hycklare.
Och nu postar du med no-archive igen.
Törs du inte stå för vad du skriver?
Äh, du är bara en lamer som har lärt dig vad en header är.
Senaste gången jag använde det ordet på allvar så satt jag på en Amiga
500,
var fortfarande oskuld och hade finnar lite överallt.
Hade du istället suttit på en stol som folk så hade du säkert inte varit
oskuld fortfarande.
Kolla, nu försöker den dokumenterade rullstolsbundna kretinen tillika 38-åriga
oskulden Björn "Asperger-Bettan" Trögling lära folk hur man förlorar oskulden.
Snacka om att "en blind leder en blind"...

Och, nej 38-åriga oskulden Björn Trögling, man förlorar inte oskulden av att
sitta på en stol, fåne! Du är ju så sanslöst jävla korkad så det är fan inte
sant. Det är ju nästan synd om dig din idiot.
--
"Jag begriper inte varför det är så otroligt krångligt att läsa innantill!"
- "Tamuel" (23 juni 2006) news:<ghOmg.5942$***@newsb.telia.net>
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
2006-11-13 19:03:44 UTC
Hade du istället suttit på en stol som folk så hade du säkert inte
varit oskuld fortfarande.
Om du inte suttit i en permobil så hade du sluppit påsen på magen.
Och eftersom jag inte sitter i en permobil så slipper jag följdriktigt påse
på magen.
Påsen på magen har du för att du är stomiopererad, du förde upp för många saker
i ditt anus när du var liten.
/ilg@dd
2006-11-13 19:09:26 UTC
[...]

Antagligen sina 57 stycken sedan länge "borttappade" sugrör..
--
/Mr.X
Numera

Segrare i swnet.diverse official idiotcontest 2006
Delad förstaplats:
Tamuel och S Albaniensson
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
2006-11-16 18:42:21 UTC
Hur skulle någon kunna feltolka en sådan idiotisk text?
Jag skrev ju, vilket du förhoppningsvis kan läsa,
Det går aldrig att läsa vad du skriver.-
Ge fan i att citatförfalska, kook!
Tål du inte din egen medicin, miffo?
Jodå, det tål jag, men nu använde du dig av något som jag aldrig använder
mig av.
Det organet som Björn Trögling aldrig använder sig av kallas förresten hjärna.
2006-11-19 19:45:06 UTC
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
[...]
Nej, det kallas för appendix.
Nää, det kallas faktiskt hjärna men sen att du visserligen ger intrycket av att
tänka med blindtarmen får väl bara netraktas som bonus i sammanhanget.
2006-11-19 19:45:07 UTC
Post by /***@dd
mig av.
Det organet som Björn Trögling aldrig använder sig av kallas
förresten
Post by /***@dd
hjärna.
Nej, det kallas för appendix. Att du lever utan hjärna, vilket är
medicinskt
dokumenterat betyder bara att du är speciell. Det betyder inte att
fullt
friska männsikor saknar hjärna. För övrigt så är det allmänt
bekant
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
att
Post by /***@dd
din
IQ är den lägsta i hela världen, vilket är väl dokumenterat.
Omöjligt, eftersom du är så korkad att du är innehavare av de 12
lägsta
placeringarna.
Med tanke på att min IQ är _över_ den normala så är din gissning både
skrattretande och fel.
Säkert, och i din värld finns väl tomten också antar jag..
Nej, och i min värld så väger inte riskorn flera kilo per styck, vilket
ju
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
är fallet i din värld.
Var har du fått det ifrån ditt riksmongo?
Jag läste innantill.
Nää, du försökte på dig en slutledning och kom fram till att riskorn väger flera
kg styck...
2006-11-19 19:45:07 UTC
Post by /***@dd
[...]
Jag gissade att KWP hade 12 kilo ris hemma, inte hur stora riskornen
var,
eller hur många det var..
Förvisso gissade du att KWP hade 12 kg ris hemma. MEN - du ansåg även
att
påståendet att KWP hade _fler än 2_ riskorn hemma var fel. Det innebär
att
du anser att han _inte_ hade fler än två riskorn hemma. Eftersom du hade
gissat på 12 kg ris, och du sedan anser att han har max 2 riskorn hemma

kan man genom enkel matematik få fram att ett ilgadd-riskorn måste väga
minst 6 kg. Max 2 riskorn kan innebära exakt två, exakt ett eller flera
delar av riskorn som inte sammanlagt uppgår till två hela. Minimivikten
för
ett ilgadd-riskorn är dock 6 kg.
Du kanske skulle lära dig läsa själv innan du klagar på andras
"tröghet"!
Idiot, det var du som gissade att 12 kilo ris bestod av 2 riskorn.
När skulle jag ha gjort det, menar du?
Har du redan förträngt det, aspergerfåne?
2006-11-19 19:45:13 UTC
Post by /***@dd
[...]
gissat på 12 kg ris, och du sedan anser att han har max 2 riskorn hemma så
Du är ju helt jävla dum i huvudet.
2006-11-19 19:45:02 UTC
Post by /***@dd
[...]
Om du lär dig läsa slipper du göra bort dig på grund av att du feltolkat
enkel text!
Hade du gett fan i att citatförfalska hade du fattat varför du är stomiopererad,
fåne.
2006-11-19 19:45:04 UTC
Post by /***@dd
[...]
Ja, det är just det jag undrade med, men att KWP misstolkade det är
fullständigt klart. Jag skrev ju, vilket du förhoppningsvis kan läsa, "[...]
så _slipper_ jag följdriktigt påse på magen."
Dina vårdare hade väl tydligen lyft bort dig ur permobilen så du slapp,
tillfälligt iaf, att ha din bajspåse på magen.
2006-11-13 19:03:45 UTC
Ser man på, postar idioten Westling fortfarande.
Det har jag ingen aning om.
Jo, du postar faktiskt fortfarande och det är ju uppenbart att du är en idiot då
du inte själv fattat att du fortfarande postar.
2006-11-13 19:03:45 UTC
Hade du istället suttit på en stol som folk så hade du säkert inte varit
oskuld fortfarande.
heter det inte "i en stol"?
Nej, en stol sitter man på. En fåtölj sitter man i.
Eftersom skribenten Björn Westling ("Björn Trögling") lider av Aspergers syndrom
vill jag bara förtydliga att det går helt utmärkt att sitta i en stol samt att
sitta på en fåtölj för den delen.
2006-11-19 19:45:03 UTC
Post by /***@dd
[...]
Varför anser du att man lider av Aspergers syndrom för att man vet vilka
prepositioner som är de korrekta att använda?
Det anser jag inte och det hade du säkert begripit om du inte varit så förbannat
efterbliven och trög, idiot.
2006-11-16 18:42:20 UTC
Post by /***@dd
[...]
Nejdå, jag är övertygad om att Henrik till skillnad från dig vet hur man
förlorar oskulden. Att du fortfarande är oskuld är ju naturligtvis
allmänt
Post by /***@dd
känt och väl dokumenterat.
Jag finner det också mycket roligt att du tror att personer som inte
sitter
i rullstol är rullstolsbundna, och att personer som har haft sex är
oskulder
och att personer som är dokumenterat intelligenta är kretiner.
Att ha ögnat igenom fäbodjäntan är inte att betrakta som att bli av med
oskulden Tamuel ditt aspergermiffo.
Så du har alltså insett att du är oskuld, eftersom det är din enda
erfarenhet. Själv måste jag tillstå att jag finner det märkligt att du och
KWP har så svårt för att förstå hur man gör för att bli av med oskulden.
Skall man följa dina råd så räcker det tydligen med att sitta på en stol,
antagligen är det en barstol du menar för i ditt sönderknullade smegmafyllda
rövhål slinker väl en sådan stol lätt in.
2006-11-19 19:45:05 UTC
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
Post by /***@dd
[...]
Du vet alltså inte hur man blir av med oskulden, vilekt ju en gång för alla
bevisar att du är oskuld.
Nää, men jag är imponerad och samtidigt äcklad över att du kan få upp en hel
barstol i ditt smegmafyllda rövhål.
2006-11-16 18:42:22 UTC
Post by /***@dd
[...]
oskulden.
Post by /***@dd
[...]
Jag
http://ungdomar.se/qa.php?qa_id=2750
Varför är du så korkad?
På vilket sätt var det korkat att visa dig var du kan läsa om hur man
förlorar oskulden? Du visste ju bara hur man inte förlorar den!
Det är tämligen korkat att en oskuld försöker instruera en KARL som är
Far
sedan 12 år tillbaks hur man förlorar oskulden, fast det begriper du
förstås
i vanlig ordning ingenting utav ditt riksmiffo..
"Att ha ögnat igenom fäbodjäntan är inte att betrakta som att bli av
med
oskulden Tamuel ditt aspergermiffo."
Det är förvisso tämligen korkat att en oskuld försöker insttruera en
KARL
hur man förlorar oskulden, speciellt när oskulden förklarar hur man
_inte_
blir av med oskulden.
Stammar du din jävla mupp?
Det är mycket typiskt för mentalsjuka individer att de skjuter in sig på
obetydligheter som de kan kritisera hellre än att hålla sig till ämnet.
Björn Trögling i ett nötskal.
2006-11-19 19:45:06 UTC
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i

Post by /***@dd
[...]
oskulden.
Post by /***@dd
[...]
Ditt alter ego, "Björn Trögling" alltså.
Nää, "Björn Trögling" är en dogbertisering av en usenetskribents namn och att
du, "Björn Westling", inte riktigt begriper vem "Björn Trögling" avser
illustrerar ju bara hur jävla klockrent dogbertiseringen "Björn Trögling" är.
Henry
2006-11-17 15:10:14 UTC
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
Om du inte suttit i en permobil så hade du sluppit påsen på magen.
Apropå magbesvär, läste jag något fascinerande i Aftonbladet. Det
var två brittiska systrar strax över 20 år gamla som låtit operera
bort sina respektive magsäckar, eftersom släkten var drabbad av en
extra elakartad sorts magcancer. Den enas magsäck var redan såpass
angripen att hon skulle ha dött inom ett år.
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,930346,00.html
Jag vet att kraftigt överviktiga kan behandlas genom att förminska
magsäcken och kapa bort en bit tarmar, men att man kan leva helt
utan magsäck var nytt för mig.
Björn Westling har dessutom levt utan hjärna i 38 år, så det är nog inte
omöjligt att leva utan vissa organ.
Idiot!
Du poppar upp ur filtret när jag byter till Forte Agent som körs i Ubuntu.
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
2006-11-17 22:49:08 UTC
Post by /***@dd
[...]
Ja ni ser hur Björn Trögling reagerar när han konfronteras med obehagliga fakta.
2006-11-19 19:49:40 UTC
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
jk.com> skrev i
[...]
Du, som tror att riskorn väger flera kilo per styck, är inte i stånd att
prata om fakta.
Men fortsätt att orera över ditt misslyckande under en lång tid framåt, det är
säkert bra för din mentala hälsa.
2006-11-19 19:45:04 UTC
Post by /***@dd
[...]
Då borde du, som uppenbarligen är oskuld och kronisk onanist, lägga av med att
komma med sexrelaterade tips, oskulden.
2006-11-19 19:45:04 UTC
Post by /***@dd
[...]
Ingen har heller påstått att man skulle förlora oskulden av att sitta på en
stol.
För dig spelar det dock ingen roll eftersom du är en 38-årig psykiskt sjuk
rullstolsbunden urininkontinent oskuld som luktar skit.
2006-11-19 19:45:05 UTC
Post by /***@dd
[...]
oskulden.
Post by /***@dd
[...]
Du misstar dig, jag är inte far sedan 12 år tillbaka.
Lägg av att citatförfalska, kook.
2006-11-19 19:45:08 UTC
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
On Thu, 16 Nov 2006 19:42:20 +0100, Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
ijk.com>
[...]
Levt och levt, sprattlat i närheten av ett tangentbord snarare.
Hans vårdare rullar fram Tröglingen till datorn och sätter ett sugrör i
flabben
på honom. Sen får han klara sig själv.
Eftersom du tror att riskorn väger flera kilo per styck så är du inte
rikitigt navlad.
Att ett riskorn skulle väga flera kilogram styck är dock ditt eget felslut
baserat på den felaktiga premissen att du gissade rätt.
2006-11-19 19:45:08 UTC
skrev
Post by /***@dd
skrev
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
skrev
Post by /***@dd
Har fått i uppdrag att vara
behjälplig
Post by /***@dd
vid
både
inköp
och
Post by /***@dd
installation
av en laglig kopia av Windows XP Pro.
Siba
Post by /***@dd
har
den
för
3790
kr.
Post by /***@dd
Jag har vid tidigare installationer
av
Post by /***@dd
Post by /***@dd
windows
fått
serverat

Post by /***@dd
Senaste gången jag använde det ordet på
allvar

satt
jag

Post by /***@dd
Hade du istället suttit på en stol som folk

Post by /***@dd
Post by /***@dd
hade
du
säkert
Post by /***@dd
tillika
38-åriga
oskulden Björn "Asperger-Bettan" Trögling
lära
Post by /***@dd
Post by /***@dd
folk
hur
man
förlorar
Post by /***@dd
oskulden.
Nejdå, jag är övertygad om att Henrik till
skillnad
från
Post by /***@dd
dig
vet
hur
Post by /***@dd
man
förlorar oskulden. Att du fortfarande är
oskuld
Post by /***@dd
är
ju
Post by /***@dd
naturligtvis
allmänt
Post by /***@dd
känt och väl dokumenterat.
Jag finner det också mycket roligt att du
tror
Post by /***@dd
att
personer
Post by /***@dd
som
inte
Post by /***@dd
sitter
i rullstol är rullstolsbundna, och att
personer
Post by /***@dd
Post by /***@dd
som
har
Post by /***@dd
haft
sex
är
Post by /***@dd
[...]

Post by /***@dd
till
ämnet.
Jo, det har vi ju märkt på dej ett flertal gånger, så den
upplysningen
var
liksom pärlor för svinen..
Vad du och dina personligheter har märkt brukar dock inte
stämma
med
vad
som
i själva verket hänt. Och sedan bör du nog lära dig att
"pärlor
för
svin"
är
när man kastar bort något värdefullt genom att mata dem till
några
som
inte
förstår dess fulla värde. Pärlor för svin är till exempel
det
Post by /***@dd
som
händer
när
jag hittar eleganta dräpande kommentarer som bygger på att
den
Post by /***@dd
som
läser
dem
har en normal bildning och normal läsförståelse, men ödslar
det

dig
och
KWP.
Och när förväntas du börja leverera några "eleganta dråpande
kommentarer"?
Jag vet inte vad "eleganta dråpande kommentarer är" så du skall
ge
fan
att
försöka låta påskina att jag någonsin yttrat att jag skulle
leverera
sådana!
Såå, du har sjunkit till den nivå du påstod dej inte befatta dej
med..
Nej, det har jag inte. Du falskciterade och jag påtalade för dig
att
Post by /***@dd
du
falskciterade.
Hahahaha, vilken jäkla korkskalle du är.
Läser man dock vad som skrivs istället för att gissa vad som skrivs

Post by /***@dd
kommer man fram till en helt annan slutsats om vem av oss två som är
en
Post by /***@dd
korkskalle.
Vilket då omöjligör ett deltagande från din sida då ditt miffo..
Eftersom du tror att riskorn väger flera kilo per styck så är du
bevisligen
en total idiot.
Det var du som gissade att 12 kilo ris bestod av 2 riskorn ditt miffo.
När skulle jag ha gjort det, menar du? Riskorn väger inte flera kg per
styck!
Så du har fattat det nu? Det tog flera dagar för dig att begripa detta.
2006-11-19 19:45:14 UTC
skrev
Post by /***@dd
skrev
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
"Björn Westling"
skrev
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
skrev
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Har fått i uppdrag att vara
behjälplig
Post by /***@dd
vid
både
inköp
och
Post by /***@dd
installation
av en laglig kopia av Windows XP
Pro.
Siba
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
har
den
för
3790
kr.
Post by /***@dd
Är det något jag skall tänka på
vid
Post by /***@dd
installationen?
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Jag har vid tidigare
installationer
av
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
windows
fått
serverat

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
vad
en
header
är.

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
hade
du
säkert
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
folk
hur
man
förlorar
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
oskulden.
Nejdå, jag är övertygad om att Henrik till
skillnad
från
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
dig
vet
hur
Post by /***@dd
man
förlorar oskulden. Att du fortfarande är
oskuld
Post by /***@dd
är
ju
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
naturligtvis
allmänt
Post by /***@dd
känt och väl dokumenterat.
Jag finner det också mycket roligt att du
tror
Post by /***@dd
att
personer
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
inte
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
har
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
haft
sex
är
Post by /***@dd
[...]
Post by /***@dd
att
bli
av
med
oskulden.
Jag
föreslår att du och han tar och läser det

Post by /***@dd
[...]
Och varför skriver du det då?
När skulle jag ha skrivit det?
Mellan 1200 och 1400 skrev du det ett 50-tal gånger.
2006-11-19 19:45:15 UTC
skrev
Post by /***@dd
skrev
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
skrev
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Har fått i uppdrag att vara
behjälplig
Post by /***@dd
vid
både
inköp
och
Post by /***@dd
installation
av en laglig kopia av Windows XP
Pro.
Siba
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
har
den
för
3790
kr.
Post by /***@dd
Är det något jag skall tänka på
vid
Post by /***@dd
installationen?
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Jag har vid tidigare
installationer
av
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
windows
fått
serverat

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
vad
en
header
är.

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
hade
du
säkert
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
folk
hur
man
förlorar
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
oskulden.
Nejdå, jag är övertygad om att Henrik till
skillnad
från
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
dig
vet
hur
Post by /***@dd
man
förlorar oskulden. Att du fortfarande är
oskuld
Post by /***@dd
är
ju
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
naturligtvis
allmänt
Post by /***@dd
känt och väl dokumenterat.
Jag finner det också mycket roligt att du
tror
Post by /***@dd
att
personer
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
inte
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
har
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
haft
sex
är

Post by /***@dd
[...]
Är du månne klent utrustad bakom pannbenet?
http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1769481
Jag hoppas du är medveten om att det är kriminellt att lägga ut filmer som
är fulla av förtal!
Din dumme jävla kook!
2006-11-19 19:45:16 UTC
skrev
Post by /***@dd
skrev
Post by /***@dd
Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
jk.com> skrev i
"Björn Westling" ha scritto nel
Henrik Bengtsson
skrev
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Har fått i uppdrag att vara
behjälplig
Post by /***@dd
vid
både
inköp
och
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Pro.
Siba
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
har
den
för
3790
kr.
Post by /***@dd
Är det något jag skall tänka på
vid
Post by /***@dd
installationen?
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Jag har vid tidigare
installationer
av
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
windows
fått
serverat

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
klart.
*usch* jag håller mig till
Ubuntu.
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Äh, du är bara en lamer som har
lärt
dig
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
vad
en
header
är.

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
allvar

satt

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
lite
överallt.

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
hade
du
säkert
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
folk
hur
man
förlorar
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
oskulden.
[...]
Post by /***@dd
dig
vet
hur
Post by /***@dd
man
förlorar oskulden. Att du fortfarande
är
oskuld
Post by /***@dd
är
ju
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
naturligtvis
allmänt
Post by /***@dd
känt och väl dokumenterat.
Jag finner det också mycket roligt att
du
tror
Post by /***@dd
att
personer
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
inte
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
har
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
haft
sex
är
Post by /***@dd
[...]
betrakta

Post by /***@dd
[...]
Liksom att använda statliga instansers datautrustning utan lov.
Du gör dig alltså skyldig till ännu ett brott! Att du skulle åka dit så det
stänkte om det om man anklagade dig för falsk tillvitelse och förtal är
mycket intressant.
Men du är ju fan helt jävla dum i huvudet.
2006-11-19 19:45:17 UTC
skrev
Post by /***@dd
skrev
Post by /***@dd
[...]
Post by /***@dd
Har fått i uppdrag att vara
behjälplig
Post by /***@dd
vid
både
inköp
och
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
installation
av en laglig kopia av
Windows
XP
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Pro.
Siba
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
har
den
för
3790
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
kr.
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Är det något jag skall tänka

vid
Post by /***@dd
installationen?
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Jag har vid tidigare
installationer
av
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
windows
fått
serverat
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Office,
Nero
och andra program, direkt
vid
Post by /***@dd
installationen.
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Vad finns på en
originalskiva?
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Vad fan tror du finns där?
Spyware, Virus, trojaner och
barnporr

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
klart.
*usch* jag håller mig till
Ubuntu.
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
Äh, du är bara en lamer som har
lärt
dig
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
vad
en
header
är.

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
allvar

satt

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
lite
överallt.

Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
hade
du
säkert
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
folk
hur
man
förlorar
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
oskulden.
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
till
skillnad
från
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
dig
vet
hur
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
man
förlorar oskulden. Att du
fortfarande
är
oskuld
Post by /***@dd
är
ju
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
naturligtvis
allmänt
Post by /***@dd
känt och väl dokumenterat.
Jag finner det också mycket roligt
att
du
tror
Post by /***@dd
att
personer
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
inte
Post by /***@dd
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
som
har
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
Post by /***@dd
haft
sex
är
Post by /***@dd
[...]
betrakta
Post by /***@dd
[...]
Post by /***@dd
läsa
om
hur
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
man
förlorar oskulden? Du visste ju bara hur
man
inte
Post by /***@dd
förlorar
Post by Den Jordgubbsfärgade Kärlekskyssen
den!
Det är tämligen korkat att en oskuld
försöker
instruera
Post by /***@dd
en
KARL
som
är

Post by /***@dd
[...]
Hahahaha, har du blivit en hotare nu också, fast det kanske fanns latent i
din sjukdomsbild..
Nej då, jag bara konstaterar att du skulle åka dit så det stänkte om det
_om_ man anklagade dig för falsk tillvitelse.
Och? Hade idioti varit straffbart hade du åkt dit som bara den.